Naš nezaustavljivi volonter Domeniko!

 Pozdrav svima!

Moje ime je Domeniko i novi sam volonter u Centru “Slava Raškaj”. Od malena imam anksiozni poremećaj zvani selektivni mutizam. Imam 21 godinu. Živim u Novom Zagrebu i pohađao sam srednju školu u Centru “Slava Raškaj“. Sa sjajnim profesorica/ma uspio sam završiti školu i drago mi je da imam priliku ponovno raditi sa njima. Priključen sam u novom projektu “Unstoppable Power”. S radošću očekujem sudjelovanje u aktivnostima vezanim za projekt i da naučim mnogo novih stvari. Moji hobiji su gledanje serija, filmova i igranje video igara ali uz to i volim citati stripove, izaći van prošetati po jezeru. Ponekad i sviram jednu od svojih električnih gitara. Kada pomislim na svoju budućnost ne vidim nikakav cilj, ali znam da što god bi taj cilj mogao biti - do njega mogu doći jedino kroz seriju izazova u životu. Tako da ću nastaviti svoje napredovanje i mijenjati svoj element dok god taj još neshvatljivi cilj ne dostignem.

Greetings everyone!

My name is Domeniko and I am a new volunteer in the “Slava Raškaj” Centre. Ever since I was little I had an anxiety disorder called selective mutism. I am 21 years old. I live in Zagreb and I’ve attended high school in the Centre of “Slava Raškaj“. With amazing teachers I successfully graduated and I am glad that I have an opportunity to work with them again. I’ve been assigned to this new project “Unstoppable Power”. I look forward to participating in project-related activities and learning many new things. My hobbies are watching shows, movies and playing video games but with all that I am also fond of reading comics, stepping outside and going for a walk along a nearby lake. Sometimes I even play one of my electric guitars. When I think of my future I do not see a firm goal, however I do know that no matter what that goal may be – my only chance of reaching it is through a series of challenges in life. And so I will continue my progress and change my element until that yet incomprehensible goal is reached.


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kreativna radionica s Valentinom - Gusjenica!