Iskustvo volonterke Matije


 Pozdrav svima!

Tijekom protekla dva tjedna upoznala sam se s radom Centra i programima u kojima se učenici srednje škole osposobljavaju. Prikupljala sam potrebne informatičke programe koje ću koristiti pri izradi digitalnih životopisa. Kako bih učenike motivirala i pružila im priliku da upoznaju mene u uvjetima kada nastava prelazi u online okruženje zbog Covida, odlučila sam snimiti svoj prvi digitalni životopis. Sljedeći tjedan krećem s individualnim radom s učenicima kako bi napravili potrebne pripreme za snimanje i kreiranje životopisa. Veselim se tom izazovu!

Moj digitalni životopis je u izradi, te ću vam ga uskoro prezentirati na stranicama ovog Bloga. 



    Pozdrav svima!
    Volonterka Matija

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kreativna radionica s Valentinom - Gusjenica!