Upoznajte volonterku Matiju!

Moje ime je Matija Šušak, imam 23 godine i studentica sam na Ekonomskom Fakultetu u Zagrebu. Nakon završetka srednje škole upisala sam Pravni Fakultet u Zagrebu, i nakon dvije, ne baš sjajne godine studiranja, shvatila sam da to nije za mene. Nakon prebacivanja na Ekonomski Fakultet spoznala sam da život nije studiranje već da je studiranje dio života. S obzirom da sam uspješno polagala predmete, moje slobodno vrijeme se povećalo i počela sam ga ulagati u, meni važne stvari i ljude, i volontirati u pučkoj kuhinji na Svetom Duhu. Iako dane prvenstvo provodim u učenju i izvršenju fakultetskih obaveza, u slobodno vrijeme pjevam u crkvenom zboru mladih preko 10 godina i volontiram u držanju instrukcija učenicima osnovnih i srednjih škola u svojoj župi. Osim hobija koje imam, glavni sam logističar u obitelji i najveća pomoć svojim roditeljima u brizi i pomaganju mlađoj sestri i braći, vozikanju na njihove aktivnosti, pripremanju i učenju s njima za školu. Moji životni planovi su trenutno usmjereni na blisku budućnost, u tijeku su zaručniku i meni planiranje vjenčanja krajem 2021. godine i polaganje kolegija na faksu kako bi što uspješnije i bezbolnije proživjela taj period života. Od volontiranja očekujem prvenstveno upoznati djecu i kroz period ostvariti prijateljstvo s njima, veselim se novim iskustvima koje do sada nisam imala priliku steći i želja mi je da osvijestim i razvijem bolju socijalnu osjetljivost.

My name is Matija Šušak, I am 23 years old and I am a student at the Faculty of Economics and Business in Zagreb. After finishing high school, I enrolled at the Faculty of Law in Zagreb and after two, not very great years of study, I realized that it was not for me. After transferring to the Faculty of Economics, I realized that life is not studying but that studying is a part of life. Since I passed the subjects successfully, my free time increased and I started investing it in things and people that were important to me, and volunteering in the "Pučka kuhinja" at the Church of the Holy Spirit. Although I spend my  days learning and fulfilling my university obligations, in my free time I sing in the church choir and volunteer to give instructions to primary and secondary school students. In addition to the hobbies I have, I am the main logistician in the family and the biggest help to my parents in caring for and helping my younger siblings, driving them to their activities, preparing and learning with them for school. My life plans are currently focused on the near future, my fiancé and I are in the process of planning a wedding at the end of 2021 and passing my college courses in order to live that period of life as successfully. From volunteering, I expect to primarily meet children and make friends with them over the period, I am looking forward to new experiences that I have not had the opportunity to gain so far. My desire is to raise awareness and develop better social sensitivity.



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kreativna radionica s Valentinom - Gusjenica!